Uzman Boşanma Avukatları

Boşanma davası açacak kişiler açısından bu süreçte uzman desteği alınması önemli bir konudur. Zira boşanma davası yıllarca sürebilmekte, boşanma sonrası hak kaybı yaşanmakta ya da boşanma davasının reddi ile karşılaşılabilmektedir. O nedenle uzman boşanma avukatları ile boşanma davası sürecinin yürütülmesi önerilir.

Boşanma davası süre olarak açılacak dava türüne göre yıllarca sürebilmektedir. Örneğin 3 4 sene süren çekişmeli boşanma davaları görülmektedir. Uzman boşanma avukatları ile 7 8 ayda neticelendirilebilecek olan boşanma davası, hukuki temellerin oturtulamaması sonucu 3 4 yılın sonunda reddedilebilmektedir. Bu sonuçlar düşünüldüğünde bireylerin zaman kaybı yaşamamak istemeleri durumunda onlara boşanma davası açmadan önce sürecin nasıl işlediği ve hangi adımların atılması gerektiği bilgisini uzman boşanma avukatlarından almaları önerilir.

Bir de bu süreç sonunda yaşanabilecek hak kayıpları vardır. Eşler açısından boşanma sonrası hak kaybı yaşanması sıklıkla rastlanılan bir durumdur. Çocuğun velayetinin alınması, evlilik içerisinde edinilen malların (ev, araba,gayrimenkul…) paylaşımının nasıl yapılacağı eşlerin hangi mal rejimine tabi olduklarını bilememeleri, nafaka taleplerinin nasıl karşılanacağı tarafların nafaka talep edip etmeyeceği, boşanmayı getiren olaylarda kusurlu tarafın kusurunun bir nebze de olsa telafisi açısından talep edilecek maddi veya manevi tazminat gibi konularda taraflar sıklıkla hak kaybı yaşayabilmektedirler. Uzman boşanma avukatları ile yürütülecek boşanma davası hak kaybı açısından da müvekkillerinin yasal haklarının korunması adına mutlak fayda sağlamaktadır.

Bireylerin hukuki bilgi ve deneyimlerinin uzman bir boşanma avukatı kadar iyi olmadığı kabul edilirse bu süreçte uzman boşanma avukatları ile boşanma davasının açılmasının ne denli önemli olduğu aşikardır. Her ne kadar boşanma davası açarken boşanma avukatı tutmak zorunlu olmasa bile boşanma avukatı tutulması gerek dava süresi gerekse de yasal hakların korunması adına mutlak fayda sağlayacaktır.

Uzman Boşanma Avukatları ile İletişime Geçmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.