Türkiye’deki Boşanma Avukatları

Yurt dışında ikamet eden Türk vatandaşları açısından bulunulan ülkede boşanma davası açılarak evliliğin sonlandırılması durumunda bu boşanma ülkemizde geçerli olmamaktadır. O nedenle Türkiye’de boşanmanın tanınması adına yabancı mahkeme kararının Türkiye’de tanınması ve tenfizi gereklidir. Boşanma tanıma tenfiz davası olarak adlandırılan süreçte bireyler en kısa sürede boşanmalarının Türkiye’de tanınması için Türkiye’deki boşanma avukatları ile bu davayı açmalıdırlar. Boşanma tanıma tenfiz davası süre olarak uzun ve meşakkatlidir. O nedenle Türkiye’deki boşanma avukatları aracılığı ile Türkiye’ye gelmeye gerek kalmadan da bireyler boşanmanın Türkiye’de tanınması ve tenfizini sağlayabilirler.

Türkiye’deki Boşanma Avukatları

Türkiye’deki boşanma avukatları ile boşanma tanıma tenfiz davası açmak bireylere yıllarca sürebilecek bir davanın1 hafta ile 3 ay arasında değişen sürelerde sonuçlandırılmasını sağlayabilmektedir.

Kimi zaman yurtdışında yaşayan ve boşanmaya karar vermiş olan çiftler ayrı ayrı 2 dava ile uğraşmak yerine boşanma davasını Türkiye’de açmak isteyebilmektedirler. Bu durumda yine Türkiye’ye gelmeden Türkiye’de tutulacak olan boşanma avukatı ile boşanma davası açılması mümkün olmaktadır. Yurt dışında yaşayan Türkler Türkiye’deki boşanma avukatları aracılığı ile boşanma davası açabilmekte ve Türkiye’ye gelmelerine gerek kalmadan evliliklerini sonlandırabilmektedirler.

Türkiye’de bulunan barolara bağlı boşanma avukatları yurtdışında yaşayan ve ülkemizde boşanma davası açmak isteyen kişilerle birlikte yurtdışında boşanmış fakat Türkiye’de tanıma ve tenfiz davası açmamış kişilere hizmet verebilmektedir.

Türkiye’deki Boşanma Avukatları İle İletişime Geçmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.