Kağıthane’deki Boşanma Avukatları

İstanbul’un Kağıthane ilçesinde ikamet eden bireylerin boşanma davası açmak istemeleri durumunda davayı açmaları gereken yer Kağıthane’nin Bağlı olduğu yer olan Çağlayan Adliyesidir. Bireyler Aile Mahkemelerine boşanma istemiyle dava açmalıdırlar. Fakat boşanma davası açmak isteyen kişilerin bu süreçte uzman bir boşanma avukatı tarafından alacakları destek oldukça önemlidir. Kağıthane’deki boşanma avukatları ile görüşülerek boşanma davası için gerekli hukuki desteğin alınması bireylere hem zaman hem de yasal hakların korunması adına fayda sağlar.

Ülkemizdeki boşanma davası süreleri düşünüldüğünde Kağıthane’deki boşanma avukatları ile boşanma sürecinin yürütülmesi en kısa sürede boşanma gerçekleştirilmesini sağlarken bunun yanında boşanmanın maddi ve manevi sonuçları olan nafaka miktarı, velayetin kimde olacağı, mal paylaşımı yada tazminat talepleri gibi konularda hah kaybı yaşanmamasını sağlayabilmektedir. Bu nedenle istenilen şekilde boşanmanın gerçekleşmesi adına Kağıthanedeki Boşanma Avukatları ile boşanma davası açılması önerilir.

Boşanma davası açarak evliliğini sonlandırmak isteyen kişilerin bu süreçte merak ettikleri konularından birisi boşanma davasının süresi olmaktadır. Boşanma davaları bireysel olarak açıldığında 2 3 yıl gibi bir sürede sonlanmaktadır. Bu süreçte bireylerin Kağıthane’deki boşanma avukatları ile boşanma davası açmaları onların en kısa süre içerisinde ortalama 1 yılda boşanmalarına olanak sağlar. Diğer yandan boşanma davalarında hukuki alt yapının oluşturulamadığı durumlarda boşanma davası reddedilir. Bu da 3 yıl içerisinde tekrar boşanma davası açılamayacağı anlamına gelir.

Kağıthane’deki Boşanma Avukatları İle İletişime Geçmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.