İstanbul’daki Boşanma Avukatları

İstanbul’daki boşanma avukatları evlilik birliğini daha fazla sürdürmek istemeyerek boşanma davası açacak olan bireylere bu süreçte hukuki destek vermek amacıyla hizmet eden uzman hukukçulardır. İstanbul’da boşanma davası açmak isteyen kişiler açısından boşanma sürecinin zorluğu İstanbul’daki boşanma avukatları aracılığı ile bu sürecin yönetilmesinin önemini de arttırmaktadır. Tahmin edilebileceği gibi boşanma zor bir süreçtir ve bu süreçte eşler oldukça yıpranabilmektedir. Diğer yandan sürecin zorluğu nedeniyle varsa çocuklar da psikolojik olarak bu süreçten etkilenebilmektedir. O yüzden İstanbul’da boşanma davası açacak kişiler boşanma sürecinin en kısa sürede sona ermesini talep edebilmektedir.

En kısa sürede boşanma gerçekleştirmek için kişiler bu boşanma süreci içerisinde doğru adımlar atmalıdırlar. Aksi halde boşanma süreci daha da zor ve uzun olabilmektedir. Bu nedenle boşanma davası açmadan önce İstanbul’daki boşanma avukatları ile iletişime geçerek boşanma sürecinde uzman desteği almanız önerilmektedir.

Eşler açısından boşanma süresini belirleyen 2 önemli unsur vardır. Birincisi açılacak olan boşanma davasının türü, ikincisi ise boşanma davası açmadan önce tutulacak olan boşanma avukatı. Eşlerin boşanma ile ilgili konularda uzlaşma içerisinde olup olmaması boşanma davasının süresini belirlemektedir. İstanbul’daki Boşanma Avukatları ise boşanma davasının en kısa sürede sonlandırılmasının yanı sıra boşanma davası neticesinde yaşanabilecek hak kayıplarının da önüne geçilmesini sağlayabilmektedir.

İstanbul’da boşanma gerçekleştirecek kişiler açısından eşleri ile boşanma sürecinde her konuda mutabık olmaları onların açacakları boşanma davasının da anlaşmalı boşanma davası olarak görülmesine olanak sağlayacaktır. Anlaşmalı boşanma davası açılabilmesi için zorunlu olan anlaşmalı boşanma protokolü hazırlanması aşamasında İstanbul’daki Boşanma Avukatları ile bu protokolün hazırlanması bireylere tek celsede boşanma gerçekleştirmeyi olanaklı kılmaktadır.

Diğer yandan İstanbul’da boşanma gerçekleştirecek olan kişilerin boşanma süreci içerisinde eşleri ile uzlaşma sağlayamamaları da onların nafaka miktarı, tazminat tutarı, mal paylaşımı ve velayet gibi konularda sıklıkla hak kaybı yaşamalarına neden olmaktadır. Çekişmeli boşanma gerçekleştirme noktasında da İstanbul’daki Boşanma Avukatları müvekkillerinin hak kaybı yaşamalarını engellemek amacı ile hizmet vermektedir.

Boşanma davası da dahil olmak üzere hiçbir dava için avukat tutulması zorunlu olmamaktadır. Lakin boşanma davası süreleri göz önüne alındığında İstanbul’daki Boşanma Avukatları ile boşanma sürecinin yönetilmesi sağlıklı bir boşanma gerçekleştirilmesini sağlayabilmektedir.

İstanbul’daki Boşanma Avukatları İle İletişime Geçmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.

2 thoughts on “İstanbul’daki Boşanma Avukatları

1. Boşanmak istiyorum bu süreci yürütebilecek dişli bir boşanma avukatı arıyorum yardımcı olursanız sevinirim iyi günler