İstanbul Boşanma Avukatı

İstanbul’da yaşayan ve evliliğini yasal olarak sonlandırmak isteyen kişiler bu süreçte hukuki destek almak istemeleri durumunda İstanbul boşanma avukatı ile iletişime geçerek ihtiyaç duydukları desteği alabilmektedirler.
İstanbul’da ikamet eden kişiler boşanma davası açmak istemeleri durumunda, onlar için yetkili mahkeme İstanbul’da bulunan Aile Mahkemeleri olacaktır.

Eşlerin boşanma sürecinde avukat tutmaları zorunlu değildir. Fakat boşanma avukatı zorlu boşanma sürecinin kolaylıkla atlatılmasını sağlayabilmektedir. Tahmin edilebileceği üzere boşanma süreç olarak eşleri yıpratırken varsa çocukları da psikolojik olarak negatif yönde etkileyecektir. Bu nedenle boşanma sürecinin İstanbul boşanma avukatı ile yürütülmesi bireylere sağlıklı bir boşanma süreci yürütülmesi adına destek sağlamaktadır.

İstanbul boşanma avukatı müvekkillerinin bu süreci en kısa sürede atlatması ve boşanma sonrası gerçekleşebilecek hak kayıplarına karşı müvekkillerinin korunmasını sağlayabilmektedir.

Boşanma davası açmak isteyen kişilerin bu süreçte davanın açılacağı yetkili mahkemeyi doğru belirlemeleri, boşanma davası için gerekli belgeleri hukuki altyapıya uygun şekilde hazırlamaları, dava için öne sürecekleri hukuki gerekçenin ispatını yapmaları… gibi bir çok prosedür ile uğraşmaları gerekir. Bu nokta yapılacak hatalar açılacak olan boşanma davasının süre olarak daha uzun zaman diliminde sonuçlanmasına neden olabilmekle birlikte boşanma davasının reddine de neden olabilir. Bilinmelidir ki boşanma davasının reddi durumunda davayı açan kişi 3 yıl içerisinde aynı boşanma nedeniyle tekrar dava açamaz. Örneğin şiddetli geçimsizlik nedeniyle boşanmak isteyen kişinin açtığı dava reddedilirse 3 yıl içerisinde yeniden şiddetli geçimsizlik nedeniyle dava açamaz. Bu hususların hepsi göz önüne alındığında boşanma davası açacak bireylerin İstanbul boşanma avukatı ile boşanma davası açması önerilir.

İstanbul boşanma avukatı boşanma davası açmak ve bu süreci profesyonel bir hukukçu ile yürütmek isteyen kişiler Google gibi arama motorlarına bulundukları lokasyon ile ilgili arama yaparak da İstanbul’daki boşanma avukatları ile iletişim geçebilmektedirler.

İstanbul Boşanma Avukatı Arama

Kadıköy’deki Boşanma Avukatları, Bakırköy’deki boşanma avukatları, Üsküdar’daki boşanma avukatları, Beşiktaş’taki boşanma avukatları, Maltepe’deki boşanma avukatıları, Fatih’deki boşanma avukatları, Beyoğlu’ndaki boşanma avukatı, Beylikdüzü’ndeki boşanma avukatları, Avcılar’daki boşanma avukatları, Başakşehir’deki boşanma avukatları, Bayrampaşa’daki boşanma avukatları, Zeytinburnu’ndaki boşanma avukatları,Kağıthane’deki boşanma avukatları, Kartal’daki boşanma avukatları, Beykoz’daki boşanma avukatları, Bahçelievler’deki boşanma avukatları, Arnavutköy’deki boşanma avukatları

One thought on “İstanbul Boşanma Avukatı