Fatih’deki Boşanma Avukatları

Fatih’de ikamet eden bireyler evliliklerini yasal olarak noktalamak istemeleri durumunda Fatih’deki boşanma avukatları ile bu süreci yürütmek isteyebilirler. Boşanma davası sürecinin Fatih’deki boşanma avukatları ile yürütülmesi boşanmak isteyen kişilere mutlak faydalar sağlamaktadır. Örneğin boşanma davası süresi açısından boşanma davasının uzman bir boşanma avukatı ile yürütülmesi davanın en kısa süre içerisinde neticelenmesini sağlarken boşanma avukatları ile yürütülmeyen boşanma davalarının yıllarca sürebildiği bir gerçektir. Boşanma sürecinin ne kadar sancılı bir süreç olduğu düşünülürse eşler açsıından boşanma davasının bir an evvel neticelenmesi adına boşanma avukatları ile boşanma davası açılması önem kazanmaktadır.

Fatih’deki boşanma avukatları ile açılacak olan boşanma davası bireylere boşanma davası süresi açısından yardımcı olduğu kadar, boşanma ile ilgili yasal hakların korunması noktasında da yardımcı olmaktadır. Boşanma sonrası bireyler çocuğun velayet, alınacak nafaka miktarı, evlilik içerisinde edinilen malların paylaşımı ya da maddi manevi tazminat konularında hak kaybı yaşayabilmektedirler. O nedenle bu zorlu boşanma sürecinin uzman bir boşanma avukatı ile bireylerin haklarının korunmasını sağlamaktadır.

Boşanma davalarında, diğer tüm dava türlerinde olduğu gibi avukat tutulması zorunlu değildir. Ama ülkemizdeki dava süreleri göz önüne alınınca Fatih’deki boşanma avukatları ile bu sürecin yürütülmesinin önemi anlaşılmaktadır. Boşanma avukatları ile yürütülen boşanma davaları, süre olarak anlaşmalı boşanma davası için 1 hafta ile 3 ay arasında değişmekte, çekişmeli boşanma davaları da 8 9 ay gibi bir sürede sona ermektedir. Fakat boşanma avukatları ile boşanma davası açılmaması durumunda bu süreler yılları bulmakta bu da eşler açısından zaten zor olan boşanma sürecinin daha da uzaması anlamına gelmektedir.

Fatih’de ikamet eden kişiler açısından boşanma davası açmaları gereken yetkili mahkemeyi doğru belirlemeleri, boşanma davası açmak için gerekli tüm evrakları eksiksiz bir biçimde hazırlamaları, boşanma davası duruşma gününün alınması boşanma davası için öne sürülecek boşanma nedeninin doğru sağtanması ve duruşma günü etkili bir şekilde savunulması… gibi pek çok bürokratik işlem zor ve karmaşık olabilmektedir. Bu işlemlerin herhangi birisinde yapılacak ufak tefek hatalar bile boşanma davası süresinin uzamasına ya da boşanma davasının reddine neden olabilmektedir. Boşanma davasının reddi durumunda bilindiği gibi bireyler 3 yıl boyunca boşanma davası açamamaktadırlar. O nedenle bu şekilde bir riske girmek yerine Fatih’deki boşanma avukatları ile bu sürecin yürütülmesi önerilmektedir.

Fatih Boşanma Avukatları İle İletişime Geçmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.