Boşanma Davası Avukatı

Boşanma davalarında hukuki destek alınması bireylerin bu süreci hızlı ve sağlıklı bir şekilde atlatmalarına olanak sağlamaktadır. Boşanma davaları da dahil olmak üzere bireylerin hiçbir dava için avukat tutmaları zorunlu değildir. Fakat boşanma davası için avukat tutulması müşterek çocuğun velayeti, evlilik içerisinde alınan nasıl paylaşılacağı, tarafların tazminat ya da nafaka taleplerinin karşılanması gibi bir çok konuda yaşanabilecek hak kayıplarının önüne geçilmesini sağlayacaktır. Diğer yandan boşanma davası süreleri davanın niteliğine göre 10 gün ile 1 yıl arasında değişebilmektedir. Bu süreçte boşanma davası avukatı tutulması bireylere en kısa süre içerisinde boşanmanın gerçekleştirilmesini sağlayabilmektedir. Boşanma davası avukatı tutulmaksızın açılacak olan boşanma davaları yıllarca sürebileceği gibi bireyler açısından boşanma davasının reddi kararı alınması 3 yıl boyunca tekrar boşanma davası açılmasını engelleyeceği için zaman ve maddi olarak  bir kayıp anlamı taşıyacaktır.

Boşanma davaları süreç olarak bireyleri yıpratan durumlardan birisidir. Bu süreçte taraflar maddi ve manevi anlamda zorluklar çekebildiği gibi sosyal ve psikolojik açıdan da zorluklar çekebilmektedir. O yüzden açılacak olan boşanma davasının en kısa süre içerisinde sonuçlandırılması istenebilir. Bu noktada boşanma davası açmak istiyorum diyen kişilerin boşanma davasını uzman bir boşanma davası avukatı ile yürütmeleri önerilir. Boşanma davası avukatı, bu tür davalardaki deneyimi sayesinde müvekkilinin zorlu boşanma sürecini en kısa süre içerisinde atlatmasına yardımcı olmanın yanı sıra boşanmadan doğacak olan haklarında korunmasını sağlayacaktır.