Boşanma Avukatları Ücretleri 2015

Boşanma davası açmak isteyen bireylerin bu süreçte merak ettiği konulardan birisi de boşanma avukatı tutulmasının faydası ve boşanma avukatları ücretleri olmaktadır. Boşanma davası zor bir süreçtir ve gerekli prosedürlerin yerine getirilmemesi boşanma davasının reddine neden olmaktadır. O yüzden boşanma davasının boşanma avukatları ile yürütülmesi önemlidir. Diğer yandan boşanma avukatları ücretleri tutulacak olan boşanma avukatının deneyimine, açılacak boşanma davasının türüne (anlaşmalı boşanma davası ya da çekişmeli boşanma davası) boşanma davasının nerede açılacağına … gibi unsurlara göre farklılık gösterecektir.

Boşanma avukatları ücretleri 2015 yılında baroların açıkladığı taban boşanma davası avukatlık ücreti ile hesaplanabilmektedir. Fakat baroların açıkladığı avukatlık ücretleri tavsiye niteliğinde olduğu için pratikte boşanma avukatları ücretleri farklılık gösterebilmektedir. Yani her boşanma avukatı farklı bir ücret tarifesi uygulayabilmektedir. O nedenle boşanma avukatları ücretleri için uzman bir boşanma avukatı ile iletişime geçilerek fiyat alınması daha sağlıklı olacaktır.

Boşanma avukatları ücretleri hakkında en belirleyici unsur açılacak boşanma davasının türü olacaktır. Eşlerin bu süreçte çekişmeli boşanma davası açmaları daha meşakkatli ve uzun bir süreci ifade ettiği için boşanma avukatları ücretleri de buna paralel olarak daha fazla olabilmektedir. Anlaşmalı boşanma davalarında ise boşanma avukatları ücretleri sürecin hızlı ilerlemesi ve iş yükünün daha hafif olması nedeniyle daha az olacaktır.

Gerek anlaşmalı boşanma davası olsun gerekse de çekişmeli boşanma davası bireylerin boşanma avukatı tutmaları onlara mutlak avantaj sağlayacaktır.

Boşanma Avukatları Ücretlerini Öğrenmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.

One thought on “Boşanma Avukatları Ücretleri 2015

1. Yurt disinda yasadigim icin avukat ucretlerini bilmiyorum, lutfen bana ni konuda yardimci olurmusunuz.Tesekurler