Boşanma Avukatları Maliyeti 2015

Boşanma davası açacak kişilerin bu süreçte boşanma avukatları ile davayı açmak istemeleri durumunda merak ettikleri konulardan birisi de boşanma avukatları maliyeti olmaktadır. Boşanma avukatları maliyeti, açılacak olan boşanma davasının anlaşmalı mı yoksa çekişmeli boşanma davası mı olduğu ile ilgili olarak farklılık gösterebildiği gibi, tutulmak istenen boşanma avukatı deneyimi ve bilgisi ile de farklılık gösterebilmektedir.

Boşanma avukatları maliyeti açısından barolar her yıl tavsiye niteliğinde bir ücret tarifesi açıklamaktadırlar. Fakat belirttiğimiz gibi bu tamamen tavsiye niteliğindedir. Örneğin İstanbul barosu boşanma davası ücretleri 2015 şeklinde bir avukat vekaletname ücreti tavsiyesinde bulunmaktadır. Lakin pratikte boşanma avukatları maliyeti avukattan avukata farklılık göstermektedir.  Bu anlamda boşanma avukatları maliyeti için araştırma yapan kişilerin direk olarak boşanma avukatları ile iletişime geçerek ücret bilgisi almaları daha doğru olacaktır.

Boşanma avukatlarının maliyeti için belirleyici olan bir diğer unsur ise açılacak boşanma davasının türüdür. Anlaşmalı boşanma davası hem süre hem de iş yükü açısından daha kolay olduğu için boşanma avukatları maliyeti daha düşük olan bir boşanma davası türüdür. Çekişmeli boşanma davası ise süre olarak uzun ve bir çok unsuru barındırdığından dolayı boşanma avukatları maliyeti açısından daha fazla olabilmektedir.

Yine de bireyler boşanma avukatlarının maliyeti için en doğru bilgiyi uzman bir boşanma avukatı ile iletişime geçerek edinebilirler.

Boşanma Avukatları Ücretlerini Öğrenmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.