Bayrampaşa’daki Boşanma Avukatları

Bayrampaşa’daki boşanma avukatları, bireylerin zorlu boşanma süreci içerisinde ihtiyaç duydukları hukuki desteği sağlamak amacıyla hizmet vermektedir. Tahmin edilebileceği üzere boşanma gerek eşler gerekse de çocuklar açısından zor bir süreçtir ve bu sürecin en kısa sürede neticelendirilmesi önemlidir. Bayrampaşa’daki boşanma avukatları ile boşanma sürecini yürütmek bireylere en kısa sürede boşanmanın gerçekleşmesinin yanı sıra, boşanma sonrası yaşanması muhtemel hak kayıplarının da önüne geçilmesi adına mutlak fayda sağlamaktadır.

Boşanma sonrayı yaşanabilecek hak kayıpları nafaka, velayet, mal paylaşımı ya da maddi manevi tazminat konuları olabilmektedir. Bu gibi konularda hak kaybı yaşanmak istenmemesi durumunda uzman bir boşanma avukatı tutulması önerilir. Her ne kadar boşanma davası için boşanma avukatı tutmanın zorunlu olduğu bir durum varsa da Bayrampaşa’daki boşanma avukatları ile iletişime geçerek sağlıklı bir boşanma süreci yaşanması bireylerin bu süreçte yapacakları akıllıca bir hareket olacaktır.

Boşanma davası süresi, anlaşmalı boşanma davalarında 1 hafta ile 6 ay arasında değişebilmektedir. Bireylerin boşanma avukatları ile açması durumunda anlaşmalı boşanma davaları ortalama olarak 1 hafta ile 2 ay arasında sonuçlanabilmektedir. Bireysel olarak açılan anlaşmalı boşanma davaları 6 ay gibi bir sürede sonuçlanabileceği gibi boşanma davasının reddi de söz konusu olabilmektedir. Bilindiği gibi boşanma davasının reddi durumunda 3 yıl içerisinde tekrar boşanma davası açılamamaktadır. Çekişmeli boşanma davaları da boşanma avukatları ile açılması durumunda 1 yılda sonuçlandırılabilirken, bireysel olarak açılan çekişmeli boşanma davaları  2 3 yılda neticelenmektedir.

Bayrampaşa’daki Boşanma Avukatları İle İletişime Geçmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.