Avrupa Yakasındaki Boşanma Avukatları

Avrupa yakasında boşanma davası açarak evliliğini yasal olarak bitirmek isteyen kişilerin bu süreçte uzman bir boşanma avukatı tarafından destek alması onların en kısa süre içerisinde gerçekleşmesini sağlamaktadır. Avrupa yakasındaki boşanma avukatları aracılı ile boşanma davası açmak eşlere hem en kısa sürede boşanmanın sonuçlanmasına hem de boşanma sonrası yaşanabilecek hak kayıplarının önüne geçilebilmesine olanak sağlamaktadır. Avrupa yakasındaki boşanma avukatları bireylerin boşanma sonrası sıklıkla yaşayabildikleri, nafaka, mal paylaşımı, nafaka ve tazminat gibi konulardaki hak kayıplarının yaşanmamasını sağlayabilmektedir.

Avrupa yakasındaki boşanma avukatları tarafından boşanma davası açmak zorunlu olmasa bile ülkemizdeki boşanma davaları süreleri göz önüne alındığında boşanma avukatı tutmak bireylerin mutlak faydasına olacaktır.

Boşanma süreç olarak zor bir dönemi ifade etmektedir. Bu süreçte hukuki açıdan bireylerin gerekli prosedürleri doğru yerine getirmeleri onların en kısa sürede boşanmalarına olanak sağlarken, diğer yandan yasal hakların korunması da hak kaybı yaşanmasının önüne geçecektir. Bu noktada Avrupa yakasındaki boşanma avukatları ile açılacak olan boşanma davası müvekkillerine avantaj sağlamaktadır.

Boşanma davaları için bireylerin avukat tutma zorunluluğu yoktur fakat, boşanmadan kaynaklanacak çocuğun velayeti mal paylaşımı tazminat ya da nafaka gibi durumlar açısından boşanma avukatı tutulması önermektedir. Boşanma davaları süre olarak bireysel açıldığında 2 3 yıl gibi bir sürede sonuçlanabilirken, boşanma avukatı tutulması durumunda anlaşmalı boşanma davaları 1 hafta ile 3 ay arasında, çekişmeli boşanma davaları da 8 ay ile 12 ay arasında sonuçlanabilmektedir.

Avrupa Yakasındaki Boşanma Avukatları İle İletişime Geçmek İçin Lütfen Formu Doldurunuz.