Boşanma Avukatları

Boşanma avukatları sitesi boşanma sürecinde ihtiyaç duyulan hukuki desteğin sağlanması adına uzman boşanma avukatları bilgileri içeren bir sitedir. Bilindiği gibi boşanma zor bir süreçtir ve bu süreçte boşanmak istiyorum diyen taraflar maddi manevi sosyal ve psikolojik açısından bir çok yükün altına girmektedir. Bu durumda açılacak olan boşanma davasının da en kısa sürede sonuçlanması talep edilebilir. Boşanma avukatları boşanma süreçlerinde bireylere hukuki destek sağlayarak açılacak olan boşanma davasının hukuki zeminde yürütülmesini gerçekleştirirler.

Boşanma Davası

Açılacak olan boşanma davasının hukuki alt yapısının olmaması gibi bir durumda boşanma davası reddedilir. Bu da bireylere zaman ve maddi açıdan kayıp getirmektedir. Boşanma sürecinde tarafların en kısa sürede boşanmaları için boşanmayı ilgilendiren tüm konularda uzlaşmalarının yanı sıra 4721 sayılı Türk Medeni Kanunu içerisinde belirlenmiş olan anlaşmalı boşanma şartlarını da yerine getirmelidirler. Bu şekilde kolay boşanma gerçekleştirilebilir. Aksi bir durumda eşlerin boşanmayı ilgilendiren her hangi bir konuda uzlaşamamaları durumunda boşanma davası çekişmeli yürütülür. Bu da boşanma sürecini daha zorlaştıran unsurlardandır. Boşanma avukatları gerek anlaşmalı boşanma davası olsun gerekse de çekişmeli boşanma davası olsun müvekkillerine avantaj sağlayacaktır.

Boşanma Avukatları

Boşanma avukatlarının sağlayacağı avantajlar sadece boşanma davası süresi ile de kısıtlı değildir. Boşanma sürecinde taraflar çocuğun velayetini alma, boşanma tazminatı alma, nafaka talep etme, evlilik içerisinde sahip olunan malların yasal paylaşımını yapma gibi isteklerde bulunabilmektedirler. Boşanma avukatları müvekkillerinin boşanmayı ilgilendiren konularda yasal haklarını korumak adına da hizmet vermekte olup müvekkillerine bu konuda da avantaj sağlamaktadırlar. Boşanma avukatları ile açılacak olan boşanma davası sonucu bireyler boşanmadan taleplerini hukuki ölçüde karşılayabilmektedirler.

kadikoydeki-bosanma-avukatlari-bosanmaavukatlari.net
Boşanma Avukatları

Boşanma avukatları ile boşanma davası açılması zorunlu değildir. Fakat bireysel olarak açılan boşanma davaları incelendiğinde çıkan sonuçların pek de iç açıcı olmadığı düşünülürse boşanma avukatları ile boşanma davası açılması önerilir. Boşanma avukatları tarafından boşanma sürecinde destek almak zorunlu olmasa bile boşanma davası sürelerinin 2 3 yılı bulabildiği bir ortamda en kısa süre içerisinde boşanmak istenmesi durumunda atılacak ilk adım boşanma davalarında deneyimli boşanma avukatları ile boşanma davası açılması olacaktır.